מרפק טניס (טניס אלבו)

http://www.youtube.com/embed/7yWmeRH4vW0

הגורמים התסמינים והטיפול הטבעי בכאבים במרפק טניס (טניס אלבו)

מרפק טניס זהו שמה העממי של דלקת בגידים שמחברים את שרירי הזרוע למרפק.  דלקת במרפק גורמת לכאבים בחלק החיצוני של המרפק. התופעה מופיעה לאחר שימוש מאומץ באמה וביד בפעילויות שהמבצע אינו רגיל אליהן.

מרפק טניס (tennis elbow) היא אחת הדלקות עם השם המוכר ביותר בגופינו, ולו רק בגלל הקישור בינה לבין ענף הספורט היוקרתי. מרפק טניס הוא בעצם שם הניתן לדלקת המתפתחת בגידים שמחברים בין שרירי הזרוע למרפק. הדלקת מתפתחת מקרע במוצא הגידים המיישרים אשר ממוקם בצד החיצוני של המרפק.

דלקת במרפק גורמת לכאבים בחלק החיצוני של המרפק. שרירים וגידים אלו מועדים לשחיקה ופגיעה עקב עומס יתר. דבר המאפיין את הפעילות של ספורטאים העוסקים בטניס או גולף. התופעה מופיעה לאחר שימוש מאומץ באמה וביד בפעילויות שהמבצע אינו רגיל אליהן.

לא רק טניסאים

עם התפתחות הטכנולוגיה והשינויים ההולכים וגדלים בעולם העבודה המערבי, מרפק טניס הופך להיות נפוץ יותר ויותר. גם בקרב אנשים שמבלים את רוב יומם מול המחשב ולא במגרש הטניס. כאשר מתפתחת דלקת במרפק אצל ספורטאי, זו תוצאה של תנועה לא נכונה או מאמץ יתר. אך כאשר מתפתחת אותה הדלקת במשרד, רצוי לשים לב לצורה בה אתם יושבים.

הגורמים למרפק טניס

הדלקת נובעת מקרע במוצא הגידים המיישרים של שורש היד והאצבעות אשר ממוקם בצד החיצוני של המרפק. שרירים וגידים אלו מועדים לשחיקה ופגיעה עקב עומס יתר המאפיין את הפעילות של ספורטאים העוסקים בטניס או גולף.

הטיפולים –

  • מנוחה והפסקת הפעילות האינטנסיבית עם המרפק
  • פיזיותרפיה
  • דיקור
  • טיפול תרופתי אנטי דלקתי
  • טיפול סטרואידי או חבישה
  • במקרים קיצוניים הבעיה תצריך ניתוח

יש לשים לב שכאשר מופיעה בעיית מרפק טניס, הטיפול חייב להיות מלווה בהענקת מנוחה לעזור ולהפחתת העומס על הגידים באזור. משמע גם כיפוף פחות תדיר של המרפק וגם סחיבת פחות משקל אשר יכול להקשות על תנועת המרפק.

בי קיור לייזר- טיפול טבעי במרפק טניס

הטיפול במכשיר הבי קיור לייזר מאוד פשוט, מניחים את המכשיר על נקודת הטיפול על פי אזור הכאב, ל-6 עד 8 דקות פעמיים ביום ונותנים ללייזר לעשות את העבודה. קרן הלייזר שיוצאת מהמכשיר, חודרת דרך העור אל תוך הרקמות ומעוררת תהליכים ביו-סטמולנטים בגוף. אותם תהליכים כוללים העברת אנרגיה לתאים ולרקמות הפגועות, אשר גורמת להם לייצור מוגבר של ATP שהוא החומר הפעיל בתא.

בנוסף, הלייזר מעורר את מנגנוני הריפוי הטבעיים של הגוף וגורם לשחרור מוגבר של אנדורפינים, שאחראים על שיכוך הכאב ושל אנזימים נוגדי דלקת. עבור ספורטאים, יש חשיבות גדולה לכך שמדובר בטיפול טבעי וחיצוני. בדרך זו ניתן להפחית את השימוש בכדורים שונים שעלולים לכלול תופעות לוואי.

הנחיות לטיפול במרפק טניס / מרפק גולף:

הנח את המכשיר על אזורי המרפק הבאים, למשך 6-8 דקות כל אחד:

  • במשטח הפנימי של הקיפול, ברוחב-רוחב
  • בצד הפנימי של הזרוע, לאורכו
  • בצד החיצוני של הזרוע

שלוש (3) נקודות טיפול, בסך הכל 18-24 דקות בכל מפגש טיפולי. טפלו 2-4 פעמים ביום

כאב במרפק

המפרקים שלנו, מאז ומעולם, היו נתונים לפורענות. זאת משום שאלו הנקודות בהן שלד האדם יכול לבצע תנועות כאלו ואחרות המאפשרות לנו למעשה להתקיים. לצורך העניין, הברך שלנו, מפרק הירך וכן הלאה, מאפשרות תנועה בגפיים, ללכת, לרוץ וכדומה. כאב במרפק זו לא תופעה חדשה, היא רלוונטית עבור רבים. אבל דעו כי גם אם אתם לא מרגישים בנוח כרגע וגם אם אנחנו יודעים כי מדובר בדרך כלל על כאב הנגרם כתוצאה מבעיה כרונית בה יש לטפל לאורך זמן, עדיין ישנן דרכים להקל על הכאב. אם אתם רוצים לשמוע עוד על כאב במרפק, אנחנו כאן כדי לספק לכם את כל המידע הרלוונטי בעניין הזה. חברת בי קיור לייזר מומחית בתחום.

מה הגורמים לאותו כאב במרפק

כאב במרפק כמו במפרקים נוספים יכול להיגרם מכמה סיבות:

  1. מחלה אוטואימונית: במקרים של דלקת מפרקים למשל וכדומה, מקרים בהם הגוף תוקף את עצמו וגורם לדלקת באיזור הפגוע.
  2. חבלה או פציעה: יכולים לגרום גם כן לדלקת ונזקים נוספים.
  3. פעולה לא מדויקת או שימוש יתר: שימוש יתר במפרק יכול בהחלט להביא להתפתחות של כאבים. אגב, כאב במרפק יכול לא פעם להקרין על חלקים נוספים בגוף מה שכמובן מייצר עוד ועוד מאותה תחושה לא נוחה.

מה אפשר לעשות כדי להתמודד עם הבעיה

קודם כל, כיוון שבדרך כלל כאב במרפק הוא לא משהו שאפשר לפתור ברגע, כדאי לפנות לאיש מקצוע. קודם כל כדי לקבל אבחנה מסודרת ושנית, כדי להבטיח כי הטיפול ינתן על הצד הטוב ביותר. בהמשך, אנחנו יכולים לעשות כל מיני פעולות כדי לשפר את המצב ולהקל על הכאב. אחת הדרכים היא כמובן, להיעזר במכשיר מיוחד בשם בי קיור לייזר. אנחנו מדברים על מכשיר המבוסס טכנולוגיה מתקדמת.

המכשיר פולט קרני לייזר בעוצמה מדודה. אנחנו יודעים כי הגוף מגיף לאותן קרניים. התגובה הביולוגית מביאה להתרחבות כלי דם ובלוטת הלימפה. הפעולות הללו למעשה מעודדות את הגוף ומשפרות את תהליך ההחלמה הטבעי. אנחנו יכולים באופן הזה להגביר את המטובוליזם, לשחרר את הלחץ על העצב באיזור הפגוע ולהפחית מהכאב, כמו גם לסייע בתהליך ההחלמה. לנו כחברת בי קיור לייזר יש את הפתרונות לכך.

מרפק גולף

בסופו של יום, כאשר כואב לנו משהו בגוף, אנחנו מרגישים לא פעם כאילו כל מה שאנחנו יכולים לחשוב עליו ולדבר עליו זה רק על הכאב. מרפק גולף זו תופעה מוכרת. מקרים בהם שימוש יתר במרפק מביא להתנפחות שרירים וגידים העוטפים את המפרק. מה שכמובן, מעורר תחושה של כאבים עזים, אי נוחות, הגבלה של התנועה וכן הלאה. במאמר הבא נסביר מה זה מרפק גולף, ממה הוא נגרם וכמובן, נציע דרכים לטיפול בבעיה. דעו שלנו לחברת בי קיור לייזר יש את הפיתרון.

מה זה מרפק גולף

דיברנו על כך בקצרה אבל כעת נרחיב. מרפק גולף, לא במקרה קיבל את שמו. הוא נקרא כך בגלל אותו ענף ספורט בו השימוש ביד קריטי ואנחנו יודעים כי שימוש אינטנסיבי במפרק מסוים יכול להוביל להתנפחות של שרירים וגידים ומכאן גם לכאבים עזים. קודם כל, חשוב לאבחן את הבעיה על ידי איש מקצוע. אנחנו רוצים לשלול מקרים למשל של נקע או גורם אחר אשר הובילו להתפתחות של אותם כאבים וכן הלאה. איך נאבחן מקרים מהסוג הזה?

קודם כל, מרפק גולף מאופיין בתחושה של אי נוחות בעת ביצוע פעילות גופנית בנקודה הזו. בעיקר בחלק החיצוני של הזרוע, בסמוך למרפק. שנית, אנחנו נראה כי בעת אחזקה של פריטים קטנים למשל או כאשר אתם מנסים לסובב את היד, למשל בפתיחה של צנצנת, הכאב מתגבר. אנחנו נראה לא פעם גם הגבלת תנועה בעיקר בבוקר או בלילה, כאשר השרירים מתקררים והאיבר הופך נוקשה יותר. אבל כמובן, חשוב לפנות לקבלת מענה מקצועי בכל מקרה ולא לערוך אבחון פרטי שלכם את עצמכם בבית.

איך נטפל בבעיה

בשלב הראשון הרופא המטפל ימליץ על תכנית טיפול. בהתאם לצרכים שלכם ולמצבכם האישי. תוכלו ללוות את תהליך ההחלמה במכשיר המיוחד של בי קיור לייזר. המכשיר מבוסס קרני לייזר מיוחדות. כאשר יש מגע בין הקרניים הללו ובין הגוף יש תגובה ביולוגית, אל דאגה הן לא מסוכנות והשימוש במכשיר לא מכאיב, אלא להיפך. אנחנו יודעים כי התגובה הביולוגית כמו התרחבות כלי דם וכדומה, מסייעת באופן אקטיבי לתהליך ההחלמה של הגוף. זה הזמן לנסות את הטכנולוגיה ולהרגיש הרבה יותר טוב פנו אל בי קיור לייזר ונסייע לכם.

לפרטים נוספים השאירו פרטים:
אולי יעניין אותך:
עגלת קניות0
אין מוצרים בעגלה!
ל-60 ימי התנסות בתנאים מיוחדים

השאירו פרטים!

מדיניות שימוש בעוגיות

אנו משתמשים בעוגיות וטכנולוגיות אחרות (להלן “עוגיות”) על מנת לשפר את האתר שלנו. מלבד העוגיות ההכרחיות, אנו מעוניינים להשתמש בעוגיות (1) כדי ללמוד אודות אופן הפעולה של האתר שלנו והשימוש בו, לרבות מידע סטטיסטי חוצה אתרים, (2) כדי להעמיד לרשותך יותר שימושים והתאמה אישית (3) כדי לספק עבורך אינטראקציות באמצעות הרשתות החברתיות ו-(4) למטרות מיקוד ושיווק. בלחיצה על “קבל הכול”, הנך מסכים לשימוש בכל העוגיות ובעיבוד הנתונים המקביל העשוי לכלול מידע מהדפדפן שלך וכתובת IP וכן למסירת מידע אישי לצדדים שלישיים כמתואר בהרחבה במדיניות השימוש בעוגיות/מדיניות הפרטיות שלנו. למידע נוסף, קונפיגורציה ועל מנת להסיר את הסכמתך, אנא לחץ על “העדפות לגבי עוגיות”. מדיניות שימוש בעוגיות

לפני שאתם עוזבים...

רצינו להציע לכם הטבה בלעדית והתנסות למשך 60 יום במחיר מיוחד!

דילוג לתוכן