דלקת בברך טיפול

דלקת בברך היא דלקת שמאוד אופיינית לאנשים שעוסקים בספורט באופן שגרתי, אך היא אופיינית גם לאנשים מבוגרים אשר סובלים משחיקה של סחוס, אנשים שהברכיים שלהם מצויות תמיד תחת לחץ וכן אנשים אשר סובלים ממחלות אוטואימוניות אשר עלולות בין היתר לפגוע במפרקים. הברך שלנו מאוד רגישה שכן, היא למעשה מהווה מפרק מיוחד שנושא עליו את כל המשקל של הגוף ובד בבד, היא נדרשת לספק לנו ניידות ואף גמישות. היא מורכבת משני מפרקים, גידים, שרירים, מניסקוסים ורצועות והיא גם חשופה לפגיעות שונות שנובעות כתוצאה מבלאי, מחיכוך חוזר וכן מתנועה פתאומית. בכל מקרה שבו אתם חושדים שיש להם דלקת בברך, חשוב מאוד לפנות לאבחון וכן לקבלת דלקת בברך טיפול מתאים. המכשיר הייחודי של בי קיור לייזר יוכל לסייע לכם עם הכאב.

הגורמים לדלקת בברך

ישנם גורמים שונים לדלקת בברך וכן גם גורמי סיכון להיווצרות דלקת שכזאת כגון: משקל עודף שגורם לעומס על הברכיים, שרירי רגליים חלשים, גיל, פעילות גופנית שיוצרת לחץ גדול מדי על אזור הברכיים, בעיות מבניות ברגל, מצב שבו רגל אחת יותר קצרה מהשנייה ועוד. בין הסיבות להיווצרות דלקת בברך ניתן למצוא: פגיעה ברצועות של הברך שאופיינית בעיקר לאנשים שעוסקים בספורט באופן מקצועי כחלק מפציעות ספורט נפוצות. לרוב הדלקת המדוברת תתפתח על רקע של סיבוב ברך לא נכון או נחיתה לא נכונה מקפיצה. כמו כן, הדלקת יכולה להיווצר כתוצאה מקרע במנסיקוס שהו למעשה סחוס בברך שממוקם בין השוק לבין העצמות של הירך והתפקיד שלו הוא לבלום זעזועים. עוד סיבה יכולה להיות דלקת בגיד של הפיקה שגם מאפיינת מאוד ספורטאים ובמיוחד כאלה שמשתתפים בספורט שכולל בו גם קפיצות. הדלקת יכולה להיות גם דלקת בבורסה שהיא שק קטן ומלא בנוזלים שממוקם ליד המפרק של הברך וכן דלקת מפרקים ניוונית או שגרונית ומחלת שיגדון.

דלקת בברך טיפול – מה חשוב לדעת?

דלקת בברך טיפול תהיה בהתאם לסוג הדלקת ועל כן, בשלב הראשון יש צורך לפנות לאבחון הדלקת בצורה מקצועית על ידי רופא מוסמך. בין הטיפולים שיוצעו לדלקת יהיו: פיזיותרפיה הנדרשת לצורך שיקום וחיזוק שרירי הברך וכן טיפולים כירופרקטיים שונים, טיפולי הידרותרפיה ועוד. מעבר לכך, ניתן לייצב את הברך באמצעות אביזרים שונים כגון: מייצבי ברכיים, ברכיות אלסטיות ועוד שמטרתם היא להפחית עד כמה שניתן את הלחץ מהרגל. כמובן שלא פעם הטיפול יהיה באמצעות תרופות שונות נוגדות דלקת שהרופא ימליץ עליהן. מכשיר הבי קיור לייזר שלנו, יוכל להקל עליכם משמעותית.

לפרטים נוספים השאירו פרטים:
אולי יעניין אותך:
שינה עם פריצת דיסק צווארי

כאב בעורף

מכירים את הסיטואציה הזו? כאב בעורף הפך לתופעה

עגלת קניות0
אין מוצרים בעגלה!
ל-60 ימי התנסות בתנאים מיוחדים

השאירו פרטים!

מדיניות שימוש בעוגיות

אנו משתמשים בעוגיות וטכנולוגיות אחרות (להלן “עוגיות”) על מנת לשפר את האתר שלנו. מלבד העוגיות ההכרחיות, אנו מעוניינים להשתמש בעוגיות (1) כדי ללמוד אודות אופן הפעולה של האתר שלנו והשימוש בו, לרבות מידע סטטיסטי חוצה אתרים, (2) כדי להעמיד לרשותך יותר שימושים והתאמה אישית (3) כדי לספק עבורך אינטראקציות באמצעות הרשתות החברתיות ו-(4) למטרות מיקוד ושיווק. בלחיצה על “קבל הכול”, הנך מסכים לשימוש בכל העוגיות ובעיבוד הנתונים המקביל העשוי לכלול מידע מהדפדפן שלך וכתובת IP וכן למסירת מידע אישי לצדדים שלישיים כמתואר בהרחבה במדיניות השימוש בעוגיות/מדיניות הפרטיות שלנו. למידע נוסף, קונפיגורציה ועל מנת להסיר את הסכמתך, אנא לחץ על “העדפות לגבי עוגיות”. מדיניות שימוש בעוגיות

לפני שאתם עוזבים...

רצינו להציע לכם הטבה בלעדית והתנסות למשך 60 יום במחיר מיוחד!

דילוג לתוכן