טכנולוגיה ישראלית שעוזרת לאנשי צבא בתהליך השיקום

למלחמת חרבות ברזל ישנן השלכות רבות וארוכות טווח על חיינו. אחת מהן היא הפציעות הרבות של חיילנו בסדיר ובמילואים.

במשרד הביטחון מעריכים כי עד סוף המלחמה יטופלו כ- 78 אלף נכי צה”ל באגף וכי עד 2030 המספר יגיע ל-100 אלף חיילים.

במהלך השירות הצבאי חיילים רבים מתמודדים עם פציעות אורטופדיות בעקבות השתתפות באימונים אינטנסיביים, הרמת משאות וחשיפה ממושכת לעומסים. בתקופת מלחמה, הפציעות יכולות להיות קשות יותר כתוצאה ממעורבות כלי נשק, כוויות, רסיסים, הדף או כל פציעה פיזית בגופם של החיילים שלנו בשטח.

ישנן פציעות נפוצות יותר בקרב חיילים אשר נגרמות בשל פעילות פיזית, עומסים ואימונים מפרכים:

כאבי ברכיים –  פציעות ברכיים: פציעות ברכיים הן הפציעות הנפוצות ביותר בקרב חיילים. הריצות, הזחילות והרמת המשאות יוצרים עומסים גבוהים על הברכיים. כאב ברכיים חריג יכול להעיד על קרע של רצועות או פגיעה במניסקוס. פגיעה בברך יכולה להיגרם כתוצאה מחבלה או מעומס יתר.

נקע בקרסול – נקעים נגרמים בדרך כלל כתוצאה מפגיעה ישירה בקרסול, או ממתיחה של אחת או יותר מהרצועות העוטפות את הקרסול.

פציעות בכפות הרגליים – פציעות בכפות הרגליים יכולות להיגרם ממגוון סיבות, כולל שחיקת יתר, פציעה ישירה וכף רגל שטוחה.

פריקת כתף – פריקת כתף היא פציעה חמורה בה הזרוע מתנתקת מעצם השכם. פציעה זו פחות שכיחה ותתרחש כתוצאה מתנועה משמעותית וחדה לכתף, כאשר היד נמצאת מעל לראש.

כאבי גב – פציעות גב יכולות להיגרם ממגוון סיבות, כל חייל ובמיוחד חיילים קרביים סוחבים משקלים רבים במהלך תקופת השירות. המשקל הרב יכול בין השאר לגרום לכאבי גב שנובעים מכאבי שרירים אך גם לפציעות כגון פריצות דיסק.

הפיתוח והפטנט הישראלי הביתי שמוכח מדעית כיעיל בשיקום

כולנו מכירים את בי-קיור לייזר – המכשיר ששינה את עולם הכאב הכרוני והנגיש טכנולוגיה מתקדמת, שהייתה בשימוש בבתי חולים בלבד, לשימוש ביתי עם פטנט ישראלי ששימר את העוצמה הקלינית למכשיר נייד וקל לשימוש.

בי-קיור לייזר זה המכשיר האולטימטיבי לטיפולים בכאבי גב וברכיים, דורבן, גיד אכילס, מרפק טניס כאבי צוואר וכתף, והוא מוכח מדעית כיעיל בשיקום מפציעות כרוניות קשות, לאחר ניתוחים ונמצא בשימוש של בתי חולים לטיפול בחיילים.

מחקר שבדק את יעילות הבי-קיור לייזר לשיקום וטיפול בכאב ותנועתיות לאחר ניתוח ארתרוסקופי להחלפת מפרק הכתף  הוכיח את יעילות הבי-קיור לייזר בשיקום.

בנוסף, במחקר אחרי 3 חודשים של שימוש בבי-קיור לייזר תוצאת השיקום הייתה זהה לקבוצת הפלאציבו לאחר 6 חודשים. בנוסף המטופלים דיווחו על קלות ונוחות השימוש במכשור ביתי והביעו שביעות רצון שימשיכו להשתמש במכשיר בהמשך.

במסקנות המחקר נכתב שמומלץ להשתמש בבי קיור לייזר בשיקום לאחר ניתוחים.

“בהיותי נכה צה”ל רכשתי מיד את המכשיר והתחלתי לטפל במקומות שסבלתי. גיד אכילס, בוהן הרגל, בברך ובגב התחתון. כשהתחלתי לטפל בעצמי עם הבי-קיור לייזר הרגשתי הטבה כבר לאחר שבועיים” יורם דקל נכה צה”ל

“אני מוכר במשרד הביטחון, כף הרגל התרסקה לי גם עמוד השדרה. עם הזמן לא יכלתי יותר עם התרופות כי זה פגע לי בבריאות וניסיתי למצוא משהו אחר. ראיתי אצל הפיזיותרפיסטית את הבי-קיור לייזר והיא המליצה לי לטפל בו בבית. הבי-קיור לייזר עזר לי מאד. הכאבים פחתו ופחתו ופחתו. היום אני מרגיש טוב. אני לא רץ מרתון, אבל זה עושה את העבודה. בשבילי הבי-קיור לייזר זה הפיתרון האידיאלי ביותר”. שלמה בן דוד, נכה צה”ל

“הייתה לי בעיה בברך. בעיתון של נכי צה”ל התפרסם שיש מכשיר כזה. קניתי אותו ונפטרתי מהבעיה. מדובר כבר בכמה שנים. אם קצת כואב לי אני עושה פעמיים ביום וזה עובר לי”. גבריאל מושיץ, נכה צה”ל

ועכשיו:

הבי-קיור לייזר נמכר לכוחות הביטחון וחיילים בשירות סדיר ובמילואים בלעדית .

לפרטים 

אולי יעניין אותך:
עגלת קניות0
אין מוצרים בעגלה!
ל-60 ימי התנסות בתנאים מיוחדים

השאירו פרטים!

מדיניות שימוש בעוגיות

אנו משתמשים בעוגיות וטכנולוגיות אחרות (להלן “עוגיות”) על מנת לשפר את האתר שלנו. מלבד העוגיות ההכרחיות, אנו מעוניינים להשתמש בעוגיות (1) כדי ללמוד אודות אופן הפעולה של האתר שלנו והשימוש בו, לרבות מידע סטטיסטי חוצה אתרים, (2) כדי להעמיד לרשותך יותר שימושים והתאמה אישית (3) כדי לספק עבורך אינטראקציות באמצעות הרשתות החברתיות ו-(4) למטרות מיקוד ושיווק. בלחיצה על “קבל הכול”, הנך מסכים לשימוש בכל העוגיות ובעיבוד הנתונים המקביל העשוי לכלול מידע מהדפדפן שלך וכתובת IP וכן למסירת מידע אישי לצדדים שלישיים כמתואר בהרחבה במדיניות השימוש בעוגיות/מדיניות הפרטיות שלנו. למידע נוסף, קונפיגורציה ועל מנת להסיר את הסכמתך, אנא לחץ על “העדפות לגבי עוגיות”. מדיניות שימוש בעוגיות

לפני שאתם עוזבים...

רצינו להציע לכם הטבה בלעדית והתנסות למשך 60 יום במחיר מיוחד!

דילוג לתוכן