פצע סוכרתי

פצע סוכרתי – הגורמים, התסמינים וטיפול חדשני בלייזר רך

סוכרת היא מהמחלות הנפוצות ביותר בימנו, כ-9% מהאוכלוסייה סובלים מהמחלה ומשנה לשנה המספרים גדלים. רבים מחולי הסוכרת  סובלים מפצע סוכרתי, במיוחד באזור כפות הרגליים. אותם פצעים עלולים להזדהם ולהביא על למצב של כריתת הרגל. על פי ארגון הבריאות העולמי סוכרת היא הסיבה מספר אחת לכריתת רגליים בעולם המערבי.

לפי נתוני משרד הבריאות עולה כי בישראל ישנם מעל 400,000 חולי סוכרת, וכ-75,000 מבניהם סובלים מרגל סוכרתית. אחד מהסיבוכים הגדולים והמסוכנים של הסוכרת הוא פצע סוכרתי המתפתח בכל שנה בקרב כ-30,000 מהחולים. למרבה הצער, רבים מן החולים אינם מצליחים להתמיד לאורך זמן באורח החיים המגביל הנדרש לשם הטיפול. ואז הפצעים הופכים לכיבים עמוקים ועלולים להתדרדר עד למצב שבו אין ברירה אלא לכרות את הגפיים בניתוח.

הטיפולים הרפואיים השונים אינם מבטיחים החלמה של הפצעים. על אף הטכנולוגיה המתקדמת בעולם הרפואה, רק 20-30 אחוזים מהחולים הסובלים מפצעי סוכרת ירפאו מהפצע בתום שלושה חודשי טיפול. אי לכך, בישראל מתבצעות למעלה מאלף קטיעות רגליים בשנה. לא נשאיר אתכם עם הסטטיסטיקות המנבאות אסון. למרבה השמחה, יש פיתרון חדש ופורץ דרך: מחקר קליני שנערך בבית החולים “הדסה” עין כרם הוכיח חד משמעית כי טיפולים במכשיר “בי-קיור לייזר פרו” נמצאו יעילים והביאו לתוצאות מרשימות בסגירת פצע סוכרתי.

המחקר הוכיח: סגירה מוחלטת של הפצע בתוך זמן קצר

בכנס האורתופדיה השנתי, בדצמבר 2017, הוצגו לראשונה תוצאות מחקר מדהים שנערך בבית החולים “הדסה”. בניסוי חילקו את החולים לשתי קבוצות, קבוצה אחת קיבלה טיפול שמרני ובנוסף, טיפול ב”בי-קיור לייזר פרו”. והקבוצה השנייה טופלה על ידי פלצבו (מכשיר דמה נטול אפקט).

תוצאות המחקר הוכיחו חד משמעית כי “בי-קיור לייזר פרו” יעיל ביותר לטיפול בפצע סוכרתי. ל-7 מתוך 10 חולים שטופלו בבי-קיור לייזר פרו נרשמה סגירת פצע של מעל 90 אחוזים! בחלק מן המקרים, הרופאים נדהמו לראות כי הפצע נסגר לחלוטין תוך שלושה חודשי טיפול בלבד! בסך הכול אחוז סגירת הפצע הכללי של קבוצת הבי-קיור לייזר פרו עמד על 85 אחוז. . כמובן, בכל המשתמשים במכשיר לא התגלו תופעות לוואי כלל.

טיפול בפצע סוכרתי נעשה באמצעות מכשיר בי-קיור לייזר פרו. המכשיר מבוסס על טכנולוגיית הלייזר הרך, שנוסתה ונעשה בה שימוש ע”י מיטב המומחים בישראל. בי-קיור לייזר פרו מפיק אלומת לייזר רך המטפלת בפצעים סוכרתיים ופצעים קשיי ריפוי. יש לציין כי רבים מהמטופלים המשתמשים במכשיר מעדיפים את הטיפול במכשיר. זאת גם בשל יעילותו, וגם בשל הנוחות של השימוש הביתי.

עולם הרפואה מאמץ את המכשיר בזכות התוצאות המרשימות בריפוי פצעים סוכרתיים

בפיקוחו של פרופ’ זאב פידלמן, מומחה לרפואה פנימית וגריאטריה טופלו במכשיר חולי סוכרת הסובלים מפצעים קשים. התוצאות הראו הצלחה רבה בתוך מספר שבועות, הן בטיפול בפצע סוכרתי עד לסגירתו והן בטיפול בכאבים נוירופתיים מהם סובלים חולי סוכרת רבים.

בעקבות השימוש במכשיר הביתי, מטופלי המחלקה זכו לטיפול איכותי בזמן קצר. “כבר לאחר 7 ימי טיפול של 5 דקות ביום ניתן לראות כי הפצע מתחיל להגליד.” מספר פרופ’ פידלמן “לאחר 30 ימי טיפול, הפצע הסוכרתי נסגר כמעט לחלוטין.”

פרופ’ דניאל רייס, לשעבר מנהל מחלקה אורטופדית, ונשיא איגוד האורתופדים מצא בטיפול במכשיר בי-קיור לייזר פרו מענה רפואי לטיפול בפצע סוכרתי ופצעים קשיי ריפוי. “בי-קיור לייזר פרו הוא טיפול משלים טוב לפצעים ומסייע משמעותית בעידוד מנגנון הריפוי הטבעי של הגוף ליצירת קולגן ואלסטין, בחידוש רקמת העור ובהאצת הניקוז הלימפטי להפחתת הדלקת.” פרופ’ רייס מוסיף ואומר: “המכשיר גורם לשחרור אנדורפינים המשככים כאב (יעילות נוספת משמעותית לסובלים מכאבים נוירופתיים). כל אלו מסייעים להאצת תהליכי הריפוי של פצעים תוך יצירת רקמת עור חדשה ובריאה.”

טיפול בפצע סוכרתי עם מכשיר הבי קיור לייזר פרו

החיים החדשים של סוכרתיים בישראל – כפי שהם מספרים

יעקב לרנר, מראשוני המטופלים בבי-קיור לייזר לפצע סכרתי מספר:
“לפני כשנה נפלתי ונפצעתי ברגל ימין, בחלק התחתון ונוצר בור של 8X7 ס”מ בגודלו. עברתי טיפולים, במספר בתי חולים באזור ולא חל שיפור בריפוי הפצע הסוכרתי. עברתי טיפולים בתא לחץ חמצני לחולי סוכרת ולא חל שיפור. ואז קראתי בעיתון פרסום על המכשיר הנ”ל. תוך שלושה חודשים הטיפול בבי-קיור לייזר החזיר את הרגל למצב בריא. שלבי הריפוי היו ללא כאבים וללא תופעות לוואי. אמרו לי כל הזמן שהזמן הדרוש לריפוי מושלם הנו שלוש שנים לפחות ואף יעצו לי לקטוע את כף רגלי.”

המטופל דן ש. מספר:

“ברגלי נפער פצע סוכרתי בקוטר 2-3 ס”מ והמקום זוהם. מאחר ואני סכרתי, יעצו לי שני רופאים לחבוש את המקום תוך שימוש באנטיביוטיקה ומשחת פוסידין. לאחר הקפדה של 3 חודשים על חבישה ושמירה מזיהום, אובחן רק שיפור קטן. לאחר שראיתי פרסומת על בי-קיור לייזר בעיתון, החלטתי לנסות ולהיעזר בו. פעמיים ביום הורדתי התחבושות ולאחר רחיצה בסבון אנטיספטי הפעלתי את המכשיר ישירות על הפצע, 4 דקות בכל פעם. לשמחתי תוך כשבועיים של טיפול בבי-קיור לייזר הפצע נסגר כמעט לגמרי. בכבוד רב ובתודה, דן”. בשיחת מעקב עם דן שערכנו לאחרונה, הוא סיפר בהתרגשות רבה שהבי-קיור לייזר מלווה אותו בכל אשר ילך והוא ממשיך להסתמך עליו בטיפול בפצעים הנוספים שהוא חווה ברגלו הסוכרתית.

באופן טבעי, המטופלים דואגים בראש ובראשונה לנוחיותם ובמקרה הנוכחי הם מקבלים את מבוקשם מפני שהטיפול נעשה בבית המטופל, בליווי ובהדרכת אחות והוא אינו כרוך בכאב או באי נוחות וללא תופעות לוואי ידועות. הטיפול בבי-קיור לייזר פרו מתבצע בנוסף לפרוטוקול הטיפולים הסטנדרטי של המטופל ולא מחליף אותו.

המומלץ לטפל פעם ביום למשך 8 דקות על כל יחידת שטח פצע של 4.5 סמ”ר.

לפרטים נוספים השאירו פרטים:
אולי יעניין אותך:
הגורמים התסמינים והטיפול הטבעי בכאבים בכתף

כאבים בכתף

הגורמים התסמינים והטיפול הטבעי בכאבים בכתף הכתף היא

הגורמים התסמינים והטיפול הטבעי בכאבי דלקת פרקים

דלקת פרקים

הגורמים התסמינים והטיפול הטבעי בכאבי דלקת פרקים דלקת

עגלת קניות0
אין מוצרים בעגלה!
ל-60 ימי התנסות בתנאים מיוחדים

השאירו פרטים!

מדיניות שימוש בעוגיות

אנו משתמשים בעוגיות וטכנולוגיות אחרות (להלן “עוגיות”) על מנת לשפר את האתר שלנו. מלבד העוגיות ההכרחיות, אנו מעוניינים להשתמש בעוגיות (1) כדי ללמוד אודות אופן הפעולה של האתר שלנו והשימוש בו, לרבות מידע סטטיסטי חוצה אתרים, (2) כדי להעמיד לרשותך יותר שימושים והתאמה אישית (3) כדי לספק עבורך אינטראקציות באמצעות הרשתות החברתיות ו-(4) למטרות מיקוד ושיווק. בלחיצה על “קבל הכול”, הנך מסכים לשימוש בכל העוגיות ובעיבוד הנתונים המקביל העשוי לכלול מידע מהדפדפן שלך וכתובת IP וכן למסירת מידע אישי לצדדים שלישיים כמתואר בהרחבה במדיניות השימוש בעוגיות/מדיניות הפרטיות שלנו. למידע נוסף, קונפיגורציה ועל מנת להסיר את הסכמתך, אנא לחץ על “העדפות לגבי עוגיות”. מדיניות שימוש בעוגיות

ל-60 ימי התנסות בתנאים מיוחדים

השאירו פרטים!

לפני שאתם עוזבים...

רצינו להציע לכם הטבה בלעדית והתנסות למשך 60 יום במחיר מיוחד!

דילוג לתוכן