מהי טכנולוגיית הלייזר הרך?

לייזר רך, הנקרא גם לייזר קר, הוא אנרגיית אור בעוצמה נמוכה LLLT – Low Level Laser Therapy

לייזר רך הוא אור לייזר בעוצמה נמוכה בטווח של 1-1000mW, מונוכרומאטי – בעל אורך גל מוגדר אחד, וקוהרנטי – מתקדם בפאזה אחת, ובכיוון אחד. הלייזר הרך פועל על פני העור, ובו-זמנית חודר דרך העור לעומק הרקמות ללא אפקט של חימום וללא פגיעה בעור.
השימוש הרפואי המודרני בלייזר רך החל, הלכה למעשה, כאשר רופא הונגרי הצליח לרפא באמצעותו חולים שסבלו מכיבים הנובעים מבעיות בכלי דם ואשר טיפולים אחרים לא הועילו להם.

בעשרים השנים האחרונות נמצאת תרפיית הלייזר הרך בשימוש נרחב בארץ ובעולם – בבתי חולים, באוניברסיטאות, במרפאות ובמכונים מובילים, ועדיין, היא אינה נגישה למרבית האוכלוסייה ואינה מאפשרת את הרצף הטיפולי הרצוי לקבלת תוצאות אפקטיביות בזמן קצר.

כיום, מהווה בי-קיור לייזר פריצת דרך בתחום טיפולי הלייזר, בכך שהוא משלב את עוצמת הריפוי של מכונת הלייזר הקלינית מקצועית – במכשיר קל, נייד ונטען, שכל אדם יכול לרכוש ולהשתמש בו בנוחות. בי-קיור לייזר הפך את תרפיית הלייזר לזמינה עבור כל אדם וליעילה יותר, שכן המטופל יכול להשתמש במכשיר באופן יומיומי, מספר פעמים ביום על פי הצורך.

הטיפול הוא קצר ונוח, בסך הכול שש דקות, פעמיים ביום, על האזור הכואב. המכשיר מטפל בבעיות אורתופדיות, פציעות וכאבים בשלד וברקמות. בין היתר בכאבים בגב התחתון, כאבי ברכיים, צוואר וכאבי שרירים. כאבי ודלקות מפרקים, דורבנים, מרפקי טניס, דלקת בגיד אכילס, תסמונת מנהרת שורש כף היד, וגם כאבים במפרק הלסת.

מחקר שנעשה באוניברסיטת פארמה שבאיטליה, גילה שבי-קיור לייזר מקל משמעותית על כאבים במפרקים קטנים, ומחקר קליני נוסף מאוניברסיטת ספיאנזה ברומא גילה, שהיעילות של המכשיר בטיפול בכאבים במפרקים קטנים זהה ליעילות של טיפול במשככי כאבים מקובלים.

מה בכל זאת היתרון שלו על פני הטיפולים המקובלים האחרים?הטיפול בבי-קיור לייזר הוא טבעי, לא פולשני, אין לו תופעות לוואי ואין נזק מצטבר, וגם אין הגבלת שימוש.

רבים מהמטופלים של בי-קיור לייזר הם אותם אנשים שסובלים מכאבים כרוניים וכבר עברו לא מעט טיפולים שונים בדרך.

גם הממסד הרפואי תומך וממליץ על השימוש במכשיר. בי-קיור לייזר נמצא כיום בשימוש שוטף במרבית בתי החולים והמרפאות המרכזיות בארץ, ורופאים רבים משתמשים בו הן במרפאה כתוספת חשובה להיצע הטיפולי והן במתן הנחיות להמשך טיפול ביתי.

לפרטים נוספים השאירו פרטים:
עגלת קניות0
אין מוצרים בעגלה!
ל-60 ימי התנסות בתנאים מיוחדים

השאירו פרטים!

מדיניות שימוש בעוגיות

אנו משתמשים בעוגיות וטכנולוגיות אחרות (להלן “עוגיות”) על מנת לשפר את האתר שלנו. מלבד העוגיות ההכרחיות, אנו מעוניינים להשתמש בעוגיות (1) כדי ללמוד אודות אופן הפעולה של האתר שלנו והשימוש בו, לרבות מידע סטטיסטי חוצה אתרים, (2) כדי להעמיד לרשותך יותר שימושים והתאמה אישית (3) כדי לספק עבורך אינטראקציות באמצעות הרשתות החברתיות ו-(4) למטרות מיקוד ושיווק. בלחיצה על “קבל הכול”, הנך מסכים לשימוש בכל העוגיות ובעיבוד הנתונים המקביל העשוי לכלול מידע מהדפדפן שלך וכתובת IP וכן למסירת מידע אישי לצדדים שלישיים כמתואר בהרחבה במדיניות השימוש בעוגיות/מדיניות הפרטיות שלנו. למידע נוסף, קונפיגורציה ועל מנת להסיר את הסכמתך, אנא לחץ על “העדפות לגבי עוגיות”. מדיניות שימוש בעוגיות

לפני שאתם עוזבים...

רצינו להציע לכם הטבה בלעדית והתנסות למשך 60 יום במחיר מיוחד!

דילוג לתוכן