סוף לכאבים? הפטנט הישראלי שנתניהו הציג בסין: מכשיר ביתי לטיפול בכאב

בשנה שעברה, יצא ראש הממשלה בנימין נתניהו לביקור רשמי בבייג’ינג בירת סין, שציין 25 שנה לכינון היחסים הדיפלומטיים בין סין וישראל. נתניהו הוזמן לביקור החגיגי על ידי נשיא סין, שי ג’ינפינג, על רקע התקרבות היחסים עם המעצמה האסייתית בשנים האחרונות. במסגרת ביקורו, השתתף בוועידת חדשנות, שם נפגש עם ראשי התאגידים הגדולים בסין וקיים כנסי עסקים. מטרת הנסיעה היתה חיזוק שיתוף הפעולה הכלכלי – הגדלת היצוא הישראלי, משיכת השקעות סיניות, וחתימה על הסכמים כלכליים שמטרתם להגדיל את מספר החברות הישראליות הפועלות בסין.

ההמצאה פורצת הדרך לטיפול בכאב, שהוצגה בוועידת החדשנות בסין: פטנט עולמי – גאווה ישראלית!
ישראל, כידוע, היא מעצמה טכנולוגית ויש לנו במה להתגאות. לא מעט חברות חדשניות תוצרת כחול לבן כבר כבשו פסגות גבוהות במיוחד ברמה הבינלאומית, כמו waze, מובילאיי ועוד. אבל אחד הסטארטאפים הישראליים אותם בחר נתניהו להציג בכנס, לא רק מסב לנו גאווה וכבוד, אלא עשוי לסייע לרבים מאיתנו עם בעיה אמיתית ושכיחה בכל בית בישראל, שלפחות אחד מבני המשפחה סובל ממנה.

הכאב הוא חלק מהחיים – הטיפול בכאב הוא חלק מאיכות החיים!
מדובר בכאבים מסוגים שונים: כאבים אורתופדיים בגב, בברכיים, בצוואר וכו’, דלקות, פצעים, כוויות ואף פצעי סכרת. רבים מאיתנו פוגשים את הבעיה המטרידה, בשלבים שונים בחיים. בין אם מדובר בכאבים אקוטיים שלאחר פציעה, תאונה או ניתוח, ובין אם מדובר בכאבים כרוניים. לצערנו, אין כמעט אדם שלא חוה כאבים כאלו או אחרים במהלך חייו.

ההמצאה אותה הציג נתניהו בכנס – היא בי קיור לייזר: מכשיר ביתי לטיפול מיידי בכאב, שאינו דורש חומרים נלווים או שימוש בכימיקלים, ואינו גורר תופעות לוואי באשר הן.

איך עובד הפיתוח שמנצח את הכאבים בטבעיות? 
מכשיר הבי קיור לייזר, שכבר משווק ב-20  מדינות ברחבי העולם, עושה שימוש בטכנולוגיית הלייזר הרך, החודר לעומק הרקמות הכואבות, מעורר את מנגנוני הריפוי הטבעיים של הגוף ומשחרר אנדרופינים המסייעים לשיכוך הכאב. כן – פשוט כך באמצעות לייזר חכם. ללא חומרים נלווים, ללא כימיקלים ובוודאי שללא כל תופעות לוואי ידועות.

הטיפול עצמו פשוט וקל – מצמידים  את המכשיר אל האזור הכואב למשך שמונה דקות, פעמיים ביום. המתמידים בטיפול יום-יומי חשים בתוצאות, חלקן מידיות, וחלקן לאחר מס’ טיפולים, כאשר ההשפעה המיטיבה של הלייזר הרך היא לאורך זמן.

המכשיר, שכבר זכה לאישור רפואי במדינות רבות בעולם ובעל תקן CE לשיווק בחו”ל, ואושר על ידי משרד הבריאות בישראל, מיועד למגוון רחב של בעיות וכאבים גופניים – מכאבים בגב, בברכיים, בכתף, ובמפרקים, ועד לצלקות ולפצעים סוכרתיים קשיי ריפוי.

אולי יעניין אותך:
עגלת קניות0
אין מוצרים בעגלה!
ל-60 ימי התנסות בתנאים מיוחדים

השאירו פרטים!

מדיניות שימוש בעוגיות

אנו משתמשים בעוגיות וטכנולוגיות אחרות (להלן “עוגיות”) על מנת לשפר את האתר שלנו. מלבד העוגיות ההכרחיות, אנו מעוניינים להשתמש בעוגיות (1) כדי ללמוד אודות אופן הפעולה של האתר שלנו והשימוש בו, לרבות מידע סטטיסטי חוצה אתרים, (2) כדי להעמיד לרשותך יותר שימושים והתאמה אישית (3) כדי לספק עבורך אינטראקציות באמצעות הרשתות החברתיות ו-(4) למטרות מיקוד ושיווק. בלחיצה על “קבל הכול”, הנך מסכים לשימוש בכל העוגיות ובעיבוד הנתונים המקביל העשוי לכלול מידע מהדפדפן שלך וכתובת IP וכן למסירת מידע אישי לצדדים שלישיים כמתואר בהרחבה במדיניות השימוש בעוגיות/מדיניות הפרטיות שלנו. למידע נוסף, קונפיגורציה ועל מנת להסיר את הסכמתך, אנא לחץ על “העדפות לגבי עוגיות”. מדיניות שימוש בעוגיות

לפני שאתם עוזבים...

רצינו להציע לכם הטבה בלעדית והתנסות למשך 60 יום במחיר מיוחד!

דילוג לתוכן