מכאב חזק לחיים חדשים- גד בירון

מחקרים קליניים בישראל ובעולם ממשיכים להוכיח כי הפטנט הטכנולוגי הישראלי של בי-קיור לייזר מביא לתוצאות מפתיעות בהפחתת כאבים עוצמתיים. באחד מהמחקרים, שבוצע על-ידי מכון המחקר גיאוקרטוגרפיה בראשות פרופ’ אבי דגני, ואשר בחן את שביעות הרצון של משתמשי בי-קיור לייזר מהמכשיר, נמצא כי אנשים שחוו כאב חזק ביותר (בדרגה 8-10) דיווחו כי חלה ירידה משמעותית בכאב. אז לא יכול להיות שכואב לכם עד כדי כך שתתעלמו מהעובדות. אפשר לחזור לחיים נורמליים.

העובדות חד-משמעיות וגם המחקרים המוכיחים את האפקטיביות של הפיתוח הישראלי בי-קיור לייזר, מוכרים מזה זמן רב לעוסקים באורתופדיה, טיפולי כאב וברפואת ספורט. היתרון הכפול של הטיפולים בטכנולוגיית בי-קיור לייזר על-פני טיפולים תרופתיים וכירורגיים הוא בכך, שהטיפול גם מפחית באופן מובהק את הכאב וגם מסייע בטיפול במקור הבעיה, ובנוסף, הטיפול הוא לא פולשני ולא מביא איתו נזקי לוואי. חשובה כמובן גם העובדה שהטיפול הוא ביתי, באמצעות המכשיר האישי הקומפקטי והנוח לתפעול כולל בנסיעות.

עד כמה גדולה ההתלהבות של המומחים מהפתרון של בי-קיור לייזר? ובכן, איגוד הרופאים האמריקני כבר הנחה את חבריו להעדיף לייזר-רך בטיפול בכאבי גב על פני טיפולים תרופתיים, בשל היעדר תופעות הלוואי. רופאים רבים בכל העולם, וכמובן העובדות חד-משמעיות וגם המחקרים המוכיחים את האפקטיביות של הפיתוח הישראלי בי-קיור לייזר, מוכרים מזה זמן רב לעוסקים באורתופדיה, טיפולי כאב וברפואת ספורט. גם בישראל, כבר פועלים ברוח זאת על מגוון סוגי כאב, ולא רק שהם ממליצים למטופליהם על בי-קיור לייזר, אלא גם רוכשים מספר מכשירים עבור המרפאות שלהם.

לייזר-רך (או לייזר-קר) הוא אנרגיית אור שחודרת לעומק הרקמות, גורמת לשחרור אנדורפינים המשככים כאב, מעודדת יצור אנזימים הלוחמים בדלקות, ממריצה את הדם באזור הפגוע, מרחיבה את צינורות הלימפה ומובילה לניקוז יעיל של דלקות. המספרים, כפי שנהוג לומר, הם “מדהימים”.

המחקר המפורסם של אוניברסיטת Perm מצא כי ב-80% מהמקרים נרשמה אצל המטופלים בבי-קיור לייזר מניעה של בצקת וסיבוכים דלקתיים. אותו מחקר אף הראה כי בי-קיור לייזר הפחית את הכאב פי 3.5 ממטופלי קבוצת הביקורת, ואף לא היה צורך לתת משככי כאבים לקבוצת המטופלים בבי-קיור לייזר לאחר ניתוחי ההשתלה. המחקר גם הראה שיקום מהיר יותר, בנוסף לטיפול בכאב.

מחקר זה מצטרף לשורה של מחקרים כפולי סמיות ותומך בתוצאותיהם. לדוגמא, המחקר שנערך באוניברסיטת Sapienza ברומא, בו נערכה השוואה בין טיפול תרופתי בכאב מול טיפול בבי-קיור לייזר לכאבי מפרקים. הוכח כי השימוש בבי-קיור לייזר לשיכוך כאבים במפרקי הלסת (TMJ) יעיל כמו הטיפול התרופתי. מסקנות המחקר נכונות גם לגבי הטיפול במפרקים דומים אחרים כגון מפרקי הצוואר, כפות ידיים, אצבעות וברכיים.

מחקר נוסף שנערך באוניברסיטת Parma באיטליה מצא כי השימוש בבי-קיור לייזר הביא להפחתה של למעלה מ-50% בכאבים במפרקי הלסת תוך שבועיים, מול ירידה של 8% בלבד בקבוצת הביקורת, במובהקות של P<0.0001.

למי שסובל מכאבים בגב, בצוואר, בברכיים ובמפרקים אחרים, מדובר בנתונים  שעשויים להביא לחיים חדשים, לא פחות.

המחקר של מכון גיאוקטוגרפיה: שביעות הרצון עולה ככל שמשתמשים יותר זמן בי-קיור לייזר הוכח כיעיל באזורים הבאים:

המחקר בדק לראשונה, את היעילות של בי-קיור לייזר בשימוש ביתי ותוצאותיו מייצגות דגימה של 300 לקוחות שנבחרו אקראית מתוך 10,000 לקוחות שרכשו את בי-קיור לייזר בשנה האחרונה.
אין ספק כי הנתון המרשים ביותר שנחשף במחקר של מכון המחקר גיאוקרטוגרפיה בניהולו של פרופ’ דגני, הוא עוצמת האפקטיביות של בי-קיור לייזר בהפחתת הכאב. אלו שסבלו מכאב חזק (דירגו את כאבם ברמות 8-10 בסולם דירוג כאב הנע מ-1 עד 10), חוו ירידה משמעותית לכאב שהם הגדירו ככאב נסבל (דרגת כאב פחותה מ-7) – ושביעות הרצון שלהם מהמכשיר עלתה ככל שהם השתמשו במכשיר יותר זמן. זה אומר שהם עברו מחיים עם קשיי תפקוד ועם נוכחות מתמדת של כאב, למצב שבו הכאב הפסיק לנהל להם את החיים.

מכאבים חזקים לנוחות חיים: הטיפול נעשה בבית, מול הטלוויזיה, עם הקפה

נוחות חיים היא, תכלס, ההבטחה הגדולה של בי-קיור לייזר לסובלים מכאבים שונים (ראו מיפוי נקודות הכאב). את הטיפול בכאב עושים בבית, מול הטלוויזיה, עם הקפה. מיזעור טכנולוגיית בי-קיור לייזר למכשיר רפואי עוצמתי יעיל, קומפקטי, ונוח לשימוש (עם מראה היי-טקי דיגיטלי כובש) הוא פריצת דרך – ישראלית, איך לא?! – שמביאה מזור ותקווה לכל הסובלים מכאב, או זקוקים לשיקום. מדובר, שימו לב, ביותר מ-100 אלף איש שכבר רכשו את המכשיר בישראל, ועוד רבים ברחבי העולם.

לאחרונה מוצעת גם זרוע (סטנד) המאפשרת שימוש בבי-קיור לייזר תוך השארת שתי ידיים חופשיות, וגם להגיע לגב ולנקודות כאב שבדרך כלל קשה להגיע אליהן. הסטנד המתכוונן מאפשר טיפול לאורך זמן רב יותר, אף עם מכשיר נוסף בו זמנית,  וגם משפר את יעילות הטיפול עוד יותר, בזכות האפשרות לטיפולים נוחים ללא “הנחות”.

וגם כבוד: בתערוכת ‘מדיקה’  זכה בי-קיור לייזר בתואר ‘הטכנולוגיה המבטיחה ביותר’ בביתן הישראלי. ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, בחר להציג בגאווה, בין שאר הטכנולוגיות הישראליות המובילות, את בי-קיור לייזר (מתוך 6 מוצרים ישראלים שנבחרו בקפידה) למארחיו בביקורו ההיסטורי בסין במרץ 2017. גאווה ישראלית.

ההמלצה של פרופ’ רייס: להעדיף טיפול בלייזר-רך על-פני תרופות וטיפולים עם סיכון

ומה אומר הדוקטור? פרופ’ רייס מוביל קו מקצועי ברור של העדפת הטיפול בטכנולוגיית בי-קיור לייזר על-פני טיפולים פולשניים שיש בהם גם סיכון למטופל, כגון תרופות: “בי-קיור לייזר הוא כלי שימושי למגוון רחב של מצבי כאב. ניתן להשתמש בו כטיפול עיקרי ספציפי או כטיפול משלים. מכיוון שטיפול זה אינו כרוך בסיבוכים כלשהם, עדיף שהטיפול בתסמינים ייערך באמצעותו, מאשר באמצעות טיפולים הכוללים תרופות נוגדות דלקת לא סטרואידיות והזרקה מקומית”.

השורה התחתונה ברורה: ניסיתם הכל? כל מי שנותן לכאב לנהל את חייו, כל מי שהרים ידיים, כל מי שאיבד אמון ותקווה, חייב לעצמו הזדמנות נוספת. לא יכול להיות שכואב לכם עד כדי כך שתתעלמו מנתונים כאלה.
אפשר להתחיל בחודש התנסות עבור דמי שימוש בכפוף לתקנון.

  • המכשיר אינו מחליף טיפול תרופתי ככל שזה מומלץ על-יד רופא; יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש.

בי-קיור לייזר אפקטיבי: ממצאי מחקר עיקריים

  • אוניברסיטת ספיאנזה ברומא: יעילות זהה לטיפול תרופתי, ללא תופעות הלוואי
  • אוניברסיטת פרמה: ירידה של 50% ברמת הכאב תוך שבועיים, לעומת 8% בקבוצת הביקורת
  • גיאוקרטוגרפיה: ירידה משמעותית בכמות הסובלים מ”כאב חזק”: בעקבות השימוש במכשיר
  • גיאוקרטוגרפיה: מידת שביעות רצון גבוהה ביותר מבין המשתמשים שנה ויותר
  • אוניברסיטת סאן-פאולו: יעילות בשיקום ובטיפול בדלקות והפחתת כאבים לאחר ניתוח
אולי יעניין אותך:
עגלת קניות0
אין מוצרים בעגלה!
ל-60 ימי התנסות בתנאים מיוחדים

השאירו פרטים!

מדיניות שימוש בעוגיות

אנו משתמשים בעוגיות וטכנולוגיות אחרות (להלן “עוגיות”) על מנת לשפר את האתר שלנו. מלבד העוגיות ההכרחיות, אנו מעוניינים להשתמש בעוגיות (1) כדי ללמוד אודות אופן הפעולה של האתר שלנו והשימוש בו, לרבות מידע סטטיסטי חוצה אתרים, (2) כדי להעמיד לרשותך יותר שימושים והתאמה אישית (3) כדי לספק עבורך אינטראקציות באמצעות הרשתות החברתיות ו-(4) למטרות מיקוד ושיווק. בלחיצה על “קבל הכול”, הנך מסכים לשימוש בכל העוגיות ובעיבוד הנתונים המקביל העשוי לכלול מידע מהדפדפן שלך וכתובת IP וכן למסירת מידע אישי לצדדים שלישיים כמתואר בהרחבה במדיניות השימוש בעוגיות/מדיניות הפרטיות שלנו. למידע נוסף, קונפיגורציה ועל מנת להסיר את הסכמתך, אנא לחץ על “העדפות לגבי עוגיות”. מדיניות שימוש בעוגיות

לפני שאתם עוזבים...

רצינו להציע לכם הטבה בלעדית והתנסות למשך 60 יום במחיר מיוחד!

דילוג לתוכן