סובלים מדורבן: על מה הרופאים ממליצים?

לא מעט אנשים סובלים מדורבן בעקב כף הרגל, הגורם לכאבים עזים ומקשה על הליכה. החולים מחפשים כל דרך שתקל על הכאבים ולעיתים קרובות משלמים הרבה עבור פתרונות שלא מסייעים, משחות, כדורים ומדרסים מיוחדים. איך מטפלים בדורבן, האם זה באמת עוזר ועל מה ממליצים המומחים?

הרבה מאוד מהישראלים סובלים מדורבן, או השם הרפואי שלה דלקת החיתולית הכפית בחלק התחתון של העקב. מי שבעיקר סובלים מדורבן הם אנשים שעבודתם כוללת עמידה ממושכת. עיקר הכאבים קורים כשדורכים על הרגל, אך לא רק, הדלקת הזו מתפתחת ברצועה שנמתחת בעקב הרגל ומחברת בין העקב לאצבעות הרגליים.

יש אינספור דרכים להתמודד עם הדלקת בעקב כף הרגל, ביניהן משחות וכדורים, מדרסים מיוחדים, דיקור או טיפול ממוקד בכאבים על ידי ביקור במרפאת כאב, אבל רוב הפתרונות כמעט ולא מצליחים להקל על הכאבים והחולים נשלחים לניתוח.פתרון אחד שדווקא כן עוזר ומקל על הכאבים, ויכול בעיקר למנוע מאיתנו מלהתרוצץ בין רופאים זהו מכשיר הבי-קיור לייזר שעובד על טכנולוגיית הלייזר הרך. הבי-קיור לייזר עושה שימוש בטכנולוגיית הלייזר הרך, החודרת לעומק הרקמות, מעוררת את מנגנוני הריפוי הטבעיים של הגוף ומשחררת אנדורפינים המסייעים לשיכוך הכאב. הטיפול באמצעות הבי-קיור לייזר הוא ללא תופעות לוואי ועם יעילות קלינית גבוהה. מאז שנות ה-80 הפך השימוש בלייזר הרך לדבר בשגרה בטיפול בכאבים, דלקות ופצעים, ומאז ועד היום ניתן למצוא מכשירי לייזר גדולים ונייחים במרפאות כאב ובמכונים מקצועיים. 

בי-קיור לייזר: “השינוי היה ממש כמו קסם”

הטיפול במכשיר עדין, אינו פולשני ומחקרים קליניים שבוצעו בארץ וברחבי העולם אישרו את מה שרבים כבר יודעים; הבי-קיור לייזר יעיל בהפחתת כאבים ובטיפול בפצעים. בזכות הבי-קיור לייזר מטופלים הסובלים מדורבן, שכל יציאה מהבית עבורם קשה גם כך, אינם צריכים לקום מהספה בשביל לטפל בכאבים. אחד היתרונות של הבי-קיור לייזר לעומת טיפולים אחרים המוצעים להתמודדות עם הדורבן, הוא שמדובר בטיפול טבעי וללא תופעות לוואי ידועות. כל מה שנדרש הוא לכוון את זמן הטיפול במכשיר בין 6-8 דקות, פעמיים ביום ואתם בדרך הנכונה. בנוסף, הבי-קיור לייזר מגיע עם סטנד מתכוונן כך שניתן להצמיד את המכשיר אל הסטנד והידיים יכולות להישאר חופשיות.

אורלי מרעננה היא אם חד הורית לתאומים בני שנה. ההריון שלה היה מאוד קשה ולווה בבעיות שונות. “עברתי הריון לא קל שהיה מלווה בבצקות, בכאבים בשתי הידיים ודורבנות ברגליים. ואז ראיתי בטלוויזיה את מיקי ברקוביץ מציג את הבי-קיור לייזר והחלטתי שאני קונה אותו. התחלתי לטפל בעצמי, היד נרפאה לי בתוך שלושה ימים והדורבן בכפות הרגליים, הכאב ירד באופן הדרגתי ובתוך שלושה שבועות הבעיה נפתרה לגמרי”.

הרופאים ממליצים: “בי-קיור לייזר עוזר בריפוי ומקל על כאבים”

בשל העובדה שהבי-קיור לייזר הוא מכשיר ביתי וניתן לטפל באמצעותו בבית, רופאים ממליצים עליו בפה מלא. אחד הממליצים הנלהבים של בי-קיור לייזר הוא פרופ’ דניאל רייס, מבכירי האורתופדים בישראל. 

“בי-קיור לייזר הוא כלי שימושי למגוון רחב של מצבי כאב”, אומר פרופ’ רייס, “ניתן להשתמש בו כטיפול עיקרי ספציפי או כטיפול משלים. מכיוון שטיפול זה אינו כרוך בסיבוכים כלשהם, עדיף שהטיפול בתסמינים ייערך באמצעותו, מאשר באמצעות טיפולים הכוללים תרופות נוגדות דלקת לא סטרואידיות והזרקה מקומית”.

ד”ר חגי אמיר, מבכירי המומחים בארץ ברפואה פיזיקלית ושיקום, מחזק את דברי פרופסור רייס ואומר: “הרבה ניסיונות נעשו על פצעים קשיי ריפוי, ניסו לטפל בהם בלייזר וראו שיש שיפור. בי-קיור לייזר עוזר בריפוי הפצע ומקל על כאבים”.

אבל לא רק הרופאים ממליצים, גם המחקרים מוכיחים את יעילותו של הבי-קיור לייזר. מחקר שנערך באוניברסיטת ספינוזה ברומא ביצע השוואה בין טיפול תרופתי בכאב מול טיפול בבי-קיור לייזר לכאבי מפרקים. התוצאות שהתקבלו היו מפתיעות והוכח כי השימוש בבי-קיור לייזר לשיכוך כאבים בפרקי הלסת יעיל באותה המידה כמו הטיפול התרופתי. מסקנות המחקר נכונות גם לגבי הטיפול במפרקים דומים אחרים כגון מפרקי הצוואר, הידיים והרגליים ועוד. על התוצאות הללו יש להוסיף את העובדה החשובה ביותר; בניגוד לתרופות המקובלות לשיכוך כאבים, בי-קיור לייזר מציע טיפול שהוא טבעי לא פולשני ובטוח לשימוש.

אין שום סיבה להמשיך לחיות עם הכאב. בי קיור לייזר, המכשיר היעיל בעולם כנגד כאבים, מגיע אליכם הביתה להתנסות.

אולי יעניין אותך:
עגלת קניות0
אין מוצרים בעגלה!
ל-60 ימי התנסות בתנאים מיוחדים

השאירו פרטים!

מדיניות שימוש בעוגיות

אנו משתמשים בעוגיות וטכנולוגיות אחרות (להלן “עוגיות”) על מנת לשפר את האתר שלנו. מלבד העוגיות ההכרחיות, אנו מעוניינים להשתמש בעוגיות (1) כדי ללמוד אודות אופן הפעולה של האתר שלנו והשימוש בו, לרבות מידע סטטיסטי חוצה אתרים, (2) כדי להעמיד לרשותך יותר שימושים והתאמה אישית (3) כדי לספק עבורך אינטראקציות באמצעות הרשתות החברתיות ו-(4) למטרות מיקוד ושיווק. בלחיצה על “קבל הכול”, הנך מסכים לשימוש בכל העוגיות ובעיבוד הנתונים המקביל העשוי לכלול מידע מהדפדפן שלך וכתובת IP וכן למסירת מידע אישי לצדדים שלישיים כמתואר בהרחבה במדיניות השימוש בעוגיות/מדיניות הפרטיות שלנו. למידע נוסף, קונפיגורציה ועל מנת להסיר את הסכמתך, אנא לחץ על “העדפות לגבי עוגיות”. מדיניות שימוש בעוגיות

לפני שאתם עוזבים...

רצינו להציע לכם הטבה בלעדית והתנסות למשך 60 יום במחיר מיוחד!

דילוג לתוכן