תוספי תזונה לפיברומיאלגיה – מדריך תוספי תזונה טבעיים להתמודדות עם המחלה

אם אתם מחפשים דרכים טבעיות להקלה על תסמיני פיברומיאלגיה, כדאי לכם לשקול תוספי תזונה. תוספי תזונה הם כלי חזק שיכול לעזור להילחם בסימפטומים באופן טבעי, להשלים לגוף את החוסרים שלו ולסייע לו להתמודד עם המחלה. 

ישנם 10 תוספי תזונה שנמצא כי יכולים לסייע לפיברומיאלגיה

*(לפני כל שימוש מומלץ להתייעץ עם הרופא!)

ויטמין D – נמצא כי לסובלים ממחלת פיברומיאלגיה (דאבת שרירים), יש רמות נמוכות של ויטמין D, שיכולות לתרום לעייפות ולכאבי שרירים. לכן, במידה ורמות הויטמין שלכם נמוכות, ניתן לנסות ולצרוך תוסף ויטמין D.

תוסף SAMe – הרכיב SAMe הוא רכיב שנוצר בגוף באופן טבעי ויש לו תפקיד חשוב בהפגת כאבים, אך הכמות שלו קטנה עם הגיל. צריכה של SAMe יכולה לסייע להפגת הכאבים.

הורמון מלטונין – מלטונין הוא הורמון טבעי בגוף שקשור לתהליכי השינה. הוא יכול לסייע לתסמינים של פיברומיאלגיה, בעיות שינה ודיכאון. 

שמן דגים – תודות לחומצות אומגה 3 שבשמן דגים, הוא נחשב לתוסף עוצמתי עם תכונות נוגדי-דלקות שיכולות לעזור לתופעות של פיברומיאלגיה ולהפחית את הרגישות במפרקים.

מגנזיום – למינרל מגנזיום יש תפקיד חשוב מאוד בגוף והוא מסייע לנו להימנע מכאבים בשרירים, חולשה וכאבי גב. נמצא כי לסובלים מפיברומיאלגיה יכול להיות מחסור במגנזיום. 

ספירולינה – אצת ספירולינה, שנחשבת למזון-על בעל רכיבים חיוניים רבים הכוללים ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו וחלבונים, יכולה להקל על תסמינים שונים של פיברומיאלגיה כמו חולשה, עייפות וכן בעיות ספיגה. 

ויטמין B12 – ויטמין B12 הוא עוד ויטמין חשוב שיודע לפרק חלבון המקושר לכאבי פיברומיאלגיה. מחקרים הראו כי צריכה של B12 יכולה לשפר תסמינים של פיברומיאלגיה, בעיקר אם הויטמין נלקח לטווח הארוך. 

קו-אנזים Q10 – קו-אנזים Q10 הוא נוגד חמצון עוצמתי שמשחרר לחצים בגוף ומקושר לכאבים כרוניים. בשנים האחרונות נמצא כי האנזים Q-10 יכול להפחית כאבים וחרדה אצל אנשים עם פיברומיאלגיה. 

ויטמין B1 – תיאמין (או ויטמין B1) הוא עוד ויטמין שיכול לסייע בתסמינים של פיברומיאלגיה, לפי מחקר קטן שנעשה בנושא. 

כורכום – במשך מאות שנים נעשה שימוש בכורכום ברפואה הסינית, ונמצא כי יש לו יכולות עוצמתיות שיכולות להקל על דלקות, כאבים כרוניים ודיכאון. 

תוספי תזונה ולייזר רך – השילוב הטבעי המושלם להתמודדות עם פיברומיאלגיה

לצד תוספי התזונה שפועלים להפגת הכאבים והתמודדות עם התסמינים השונים, מומלץ לשלב גם טיפול בלייזר רך כטיפול משלים. טכנולוגיית לייזר רך היא טכנולוגיה מהפכנית, בטוחה וללא תופעות לוואי, שעוזרת להתמודד עם כאבים גופניים שונים – ובהם פיברומיאלגיה. 

לייזר רך חודר לעומק הרקמות מבלי לפגוע בעור ופועל על הנקודות הכואבות. הוא עושה זאת בשתי דרכים: הלייזר מעודד שחרור של ההורמון אנדורפין, שהוא משכך כאבים טבעי ופועל מיד להפגת הכאבים. בנוסף, הלייזר מעודד את מנגנוני הריפוי הטבעיים של הגוף ומשחרר אנזימים נוגדי-דלקות שעוזרים להתמודד עם תסמיני הפיברומיאלגיה מהשורש.

השילוב בין טיפול בלייזר רך (במכשירי בי-קיור לייזר) לבין שינויים בתזונה וצריכת תוספי תזונה יכול להיות הטיפול הסינרגי המושלם להקלה על התסמינים וחזרה לשגרה נטולת כאבים. 

רוצים לנסות את המכשיר למשך 60 ימים במחיר מיוחד? השאירו פרטים ושימו סוף לכאבים >>

אולי יעניין אותך:
עגלת קניות0
אין מוצרים בעגלה!
ל-60 ימי התנסות בתנאים מיוחדים

השאירו פרטים!

מדיניות שימוש בעוגיות

אנו משתמשים בעוגיות וטכנולוגיות אחרות (להלן “עוגיות”) על מנת לשפר את האתר שלנו. מלבד העוגיות ההכרחיות, אנו מעוניינים להשתמש בעוגיות (1) כדי ללמוד אודות אופן הפעולה של האתר שלנו והשימוש בו, לרבות מידע סטטיסטי חוצה אתרים, (2) כדי להעמיד לרשותך יותר שימושים והתאמה אישית (3) כדי לספק עבורך אינטראקציות באמצעות הרשתות החברתיות ו-(4) למטרות מיקוד ושיווק. בלחיצה על “קבל הכול”, הנך מסכים לשימוש בכל העוגיות ובעיבוד הנתונים המקביל העשוי לכלול מידע מהדפדפן שלך וכתובת IP וכן למסירת מידע אישי לצדדים שלישיים כמתואר בהרחבה במדיניות השימוש בעוגיות/מדיניות הפרטיות שלנו. למידע נוסף, קונפיגורציה ועל מנת להסיר את הסכמתך, אנא לחץ על “העדפות לגבי עוגיות”. מדיניות שימוש בעוגיות

לפני שאתם עוזבים...

רצינו להציע לכם הטבה בלעדית והתנסות למשך 60 יום במחיר מיוחד!

דילוג לתוכן