החיים עם כאב כרוני ברגל – ממה צריך להיזהר?

אם אתם סובלים מכאבים כרוניים ברגליים, יש כמה דברים שכדאי להיזהר מהם כדי למנוע את החמרת הכאבים

הנה 5 טיפים חשובים לצד כמה פעולות שיכולות לעזור לכם לשוב לשגרת חיים רגילה ונטולת כאבים:

1) הפחיתו לחץ בחיים – הוא מחמיר את הכאב הכרוני – תחושות שליליות כמו דיכאון, חרדה, מתח, לחץ וכעס יכולות להגביר את הרגישות של הגוף לכאב. אם תלמדו לשלוט על הלחצים שלכם, אתם עשויים לעזור לכאב כרוני של דורבן ברגל. יש כמה טכניקות שיכולות לעזור לכם לעשות בדיוק את זה – לשמוע מוזיקה מרגיעה, לעשות מדיטציה או יוגה וכן לסדר את לוח הזמנים שלכם בצורה מאוזנת יותר.

2) היזהרו מתזונה לא מאוזנת – אם יש לכם דורבן ברגל או כאבים כרוניים אחרים ברגליים, תזונה מאוזנת יכולה להיות המפתח לחיים בריאים ונטולי כאבים. תזונה מאוזנת יכולה לסייע לתהליך העיכול, לעזור לכם לשמור על המשקל (וכך להפחית לחצים על הרגליים) וכן לשפר את ויסות רמות הסוכר בגוף.

נסו לאכול תזונה מופחתת שומנים ומלחים ועשירה בחלבונים וסיבים תזונתיים כמו ירקות ופירות, קטניות, לחם מלא, גבינות ובשרים רזים. תזונה רוויה בשומנים יכולה להחמיר את הכאבים, להפר את האיזון בגוף ואף לגרום לעומס על הרגליים שלכם.

3) אל תפסיקו להתאמן גם עם דורבן ברגל – הרבה אנשים עם כאבים כרוניים ברגליים מפסיקים להתאמן ולבצע פעילות גופנית. זוהי טעות – אימון גופני משחרר אנדורפינים, שבתורם מקלים על הכאבים ומשככים אותם.

בנוסף, הפעילות הגופנית מחזקת את השרירים ומפחיתה את הסיכוי לפציעות נוספות וכאבים גדולים יותר. כמובן, יש להתאים את הפעילות הגופנית לתנאים הבריאותיים שלכם, ולכן מומלץ להתייעץ עם רופא במטרה למצוא את הפעילות הגופנית היעילה ביותר. דרך נוספת לשחרר אנדורפינים בגוף היא שימוש בלייזר רך.

4) אל תנעלו כל נעל – דורבן ברגל יכול להחמיר אם נועלים נעליים לא מתאימות כמו נעלים במידה לא נכונה, נעלי עקבים או נעליים עם סוליה דקה ולא נוחה. כל מי שסובל מכאבים ברגליים, בדגש על כפות הרגליים, צריך לדאוג לנעול נעליים מותאמות ומרופדות עם תמיכה ואף מדרסים במטרה לתמוך ברגל בצורה הטובה ביותר.

5) אל תזניחו את הכאב הכרוני שנו את אורח החיים שלכם – אחת הסכנות בחיים עם כאב כרוני ברגל היא ההזנחה וההשלמה עם המצב. ההשלמה הזו יכולה להחמיר את הכאבים וליצור הרבה יותר נזק. לכן, חשוב מאוד לא להזניח, אלא לשנות את אורח החיים כדי להתאים אותו לכאבים עד להעלמתם.

זה אומר, כפי שכבר ציינו, לשנות את התזונה ולבצע פעילות גופנית, אך ישנן עוד כמה פעולות פשוטות שיכולות לעזור. קומפרסים חמים וקרים, עיסוי לרגליים שמעודד את זרימת הדם, פיזיותרפיה וכן טיפולי לייזר רך – כל אלו הם טיפולים קלילים שיכולים לשפר משמעותית את מצב הכאבים.

לייזר רך להפגה של כאבים כרוניים בכף הרגל 

בין אם אתם סובלים מדורבן ברגל או מכאבים כרוניים אחרים בכפות הרגליים או ברגליים עצמן, אחת הדרכים להתמודד איתם היא באמצעות לייזר רך.

לייזר רך הוא טיפול משלים, בטיחותי ונטול תופעות לוואי, שפועל בשני מישורים: במישור אחד הוא מפעיל את מנגנוני הריפוי הטבעיים של הגוף ומטפל בשורש הבעיה עד לריפויה. במקביל, הוא מעודד שחרור אנדורפינים, אותם הורמונים המסייעים לשיכוך הכאבים.

שימוש בלייזר יכול להשתלב באופן מדויק עם הטיפולים והשינויים באורח החיים ולעזור לכם לשוב במהרה לשגרה נטולת כאבים – מבלי להשלים עם הכאב!

גם לכם נמאס לסבול בכל צעד? נסו את הבי-קיור לייזר למשך 60 יום במחיר מיוחד ותראו בעצמכם! השאירו פרטים עכשיו ויועץ יחזור אליכם לשיחת ייעוץ חינם וללא התחייבות

אולי יעניין אותך:
עגלת קניות0
אין מוצרים בעגלה!
ל-60 ימי התנסות בתנאים מיוחדים

השאירו פרטים!

מדיניות שימוש בעוגיות

אנו משתמשים בעוגיות וטכנולוגיות אחרות (להלן “עוגיות”) על מנת לשפר את האתר שלנו. מלבד העוגיות ההכרחיות, אנו מעוניינים להשתמש בעוגיות (1) כדי ללמוד אודות אופן הפעולה של האתר שלנו והשימוש בו, לרבות מידע סטטיסטי חוצה אתרים, (2) כדי להעמיד לרשותך יותר שימושים והתאמה אישית (3) כדי לספק עבורך אינטראקציות באמצעות הרשתות החברתיות ו-(4) למטרות מיקוד ושיווק. בלחיצה על “קבל הכול”, הנך מסכים לשימוש בכל העוגיות ובעיבוד הנתונים המקביל העשוי לכלול מידע מהדפדפן שלך וכתובת IP וכן למסירת מידע אישי לצדדים שלישיים כמתואר בהרחבה במדיניות השימוש בעוגיות/מדיניות הפרטיות שלנו. למידע נוסף, קונפיגורציה ועל מנת להסיר את הסכמתך, אנא לחץ על “העדפות לגבי עוגיות”. מדיניות שימוש בעוגיות

לפני שאתם עוזבים...

רצינו להציע לכם הטבה בלעדית והתנסות למשך 60 יום במחיר מיוחד!

דילוג לתוכן