4 כאבי גב שאסור לכם להתעלם מהם!

ארבעת הכאבים הבאים הם כאבי גב שאסור להתעלם מהם. אם אתם חווים כאבים כאלו, חשוב מאוד להגיע לרופא ולבצע אבחון מסודר ומקיף וכן לטפל בבעיה באמצעות רפואה קונבנציונלית ורפואה טבעית. 

כאבים שנמשכים שבועות

לעיתים אנחנו עלולים לסבול מכאבי גב עליון ותחתון למספר ימים בודדים כי הרמנו משהו כבד, עשינו תנוחה לא נכונה או נפלנו. אבל אם מדובר על כאבים שלא חולפים ונמשכים שבועות ארוכים, הגיע הזמן להפסיק להתעלם מהם. אם הכאבים שלכם נמשכים הרבה זמן, גשו לקבל הערכה מרופא ולבצע אבחנה מקיפה.

כאב כרוני יכול להיות סימן לפריצות דיסק, דלקות פרקים או ניוונים מסוימים. בתור עזרה ראשונה, מומלץ להשתמש במשככי כאבים, חימום או קירור של המקום, שינוי תזונתי וכן שימוש בלייזר רך. 

כאבי גב אחרי אירוע טראומטי

כאב גב נוסף שאסור להתעלם ממנו הוא כאב גב אחרי אירוע טראומטי, כמו נפילה קשה או תאונה. חשוב מאוד לדווח לרופא על כאבי גב עליון או תחתון שנובעים מאירוע כזה. הרבה פעמים אנשים “מנפנפים” פגיעות כאלו ומצפים שיעברו מעצמן, אבל דווקא ההמתנה יכולה לעשות נזק ולהפוך את הפציעה לגרועה יותר.

גם אם אתם מסוגלים לעמוד מיד אחרי התאונה, אתם עלולים לסבול מפצעים בעמוד השדרה ושברים בחוליות מבלי שתדעו על כך. לכן, מיד כשאתם חשים בכאבים מהרו לבדיקה. כדי להקל על הכאבים הראשוניים, ניתן להשתמש במכשיר לייזר או במשככי כאבים.

כאב שמלווה באובדן תחושה או תחושת נימול

כאבי גב עליון שמלווים בשיתוק ותחושת נימול הם עוד כאבים שאסור להתעלם מהם. יכול להיות שתרגישו תחושה של דקירות, סיכות או אובדן מוחלט של תחושה באזור. לרוב, תחושה כזאת עלולה להצביע על בעיה בעצבים באזור הגב או הצוואר, ולעתים התחושה עלולה להקרין גם לזרועות או לרגליים.

תחושות כאלו יכולות להיגרם מפריצת דיסק, סיאטיקה או בעיות בעמוד השדרה. כל הבעיות האלו מחייבות אבחון מסודר וטיפול, שכן גירוי ממושך של העצבים יכול להוביל לנזק קבוע.

כאבי גב שיוצרים בעיות בשלפוחית השתן

במקרים מסוימים, בדרך כלל בהקשר של כאבי גב תחתון יותר מאשר כאבי גב עליון, יכולים להיווצר בעיות בשלפוחית השתן, כמו בריחת שתן.

סיבות אפשריות יכולות להיות פציעות בעמוד השדרה, הצטברות של דם ובמקרי קיצון גם גידולים בעמוד השדרה. אם יש לכם גם כאבי גב וגם בעיות בשלפוחית, כדאי מאוד לקבוע תור אצל הרופא ולהבין האם יש קשר בין הדברים.

שימוש בלייזר רך כטיפול משלים לרפואה טבעית וקונבנציונלית

אם אתם סובלים מכאבי גב – בין אם הם כאבים “פשוטים” שנבעו מישיבה לא טובה על הכיסא ובין אם הם כאבים הנובעים מבעיה רצינית יותר – כדאי לכם להכיר את השימוש בלייזר כחלק מרפואה טבעית המעודדת את מנגנוני הריפוי הטבעיים של הגוף.

קרן הלייזר חודרת לעומק הרקמות מבלי לפגוע בעור ופועלת בשני מישורים: במישור אחד היא מפעילה את מנגנוני הריפוי הטבעי של הגוף, מפחיתה את ייצור החומרים מתווכי הדלקת וכך מסייעת לטפל בשורש הבעיה. במישור השני, היא מעודדת שחרור של אנדורפינים, הורמונים טבעיים המיוצרים במוח לשיכוך הכאבים. 

טיפול בלייזר משתלב נפלא עם הטיפולים האחרים לכאבי גב ויעזור לכם לחזור במהרה לשגרה נטולת כאבים.

גם לכם נמאס לסבול בכל צעד? נסו את הבי-קיור לייזר למשך 60 יום במחיר מיוחד ותראו בעצמכם! השאירו פרטים עכשיו ויועץ יחזור אליכם לשיחת ייעוץ חינם וללא התחייבות

אולי יעניין אותך:
עגלת קניות0
אין מוצרים בעגלה!
ל-60 ימי התנסות בתנאים מיוחדים

השאירו פרטים!

מדיניות שימוש בעוגיות

אנו משתמשים בעוגיות וטכנולוגיות אחרות (להלן “עוגיות”) על מנת לשפר את האתר שלנו. מלבד העוגיות ההכרחיות, אנו מעוניינים להשתמש בעוגיות (1) כדי ללמוד אודות אופן הפעולה של האתר שלנו והשימוש בו, לרבות מידע סטטיסטי חוצה אתרים, (2) כדי להעמיד לרשותך יותר שימושים והתאמה אישית (3) כדי לספק עבורך אינטראקציות באמצעות הרשתות החברתיות ו-(4) למטרות מיקוד ושיווק. בלחיצה על “קבל הכול”, הנך מסכים לשימוש בכל העוגיות ובעיבוד הנתונים המקביל העשוי לכלול מידע מהדפדפן שלך וכתובת IP וכן למסירת מידע אישי לצדדים שלישיים כמתואר בהרחבה במדיניות השימוש בעוגיות/מדיניות הפרטיות שלנו. למידע נוסף, קונפיגורציה ועל מנת להסיר את הסכמתך, אנא לחץ על “העדפות לגבי עוגיות”. מדיניות שימוש בעוגיות

לפני שאתם עוזבים...

רצינו להציע לכם הטבה בלעדית והתנסות למשך 60 יום במחיר מיוחד!

דילוג לתוכן