כאבים בירך

הגורמים התסמינים והטיפול הטבעי בכאבים בירך

ממש אחרי כאבי הברכיים, כאבים בירך הם מהנפוצים ביותר בקרב בני 60 ומעלה. על פי הנתונים בשנים האחרונות כ-80 אחוז מבני 65+ סובלים או יסבלו מכאבים במפרק הירך. חלק גדול מהסובלים חווים מגבלה קשה בתנועה אשר מביאה לבסוף לניתוח להחלפת מפרק הירך. אבל ניתוח הוא לא תמיד הפתרון, יש טיפול טבעי שמנצח את הכאבים.

כאבים בירך יכולים לנבוע ממספר בעיות הקשורות למבנה שריר – שלד. מקור הכאב יכול להיות פריצת דיסק מותני, נוירופטיה הנובעת מלחץ עצבי, פגיעה כרונית או חבלה. כמו כן הכאבים בירך יכולים להיגרם כתוצאה ממתיחה או קרע ברצועות, גידים או שרירי הירך.

גורמים מרכזיים לכאבים בירך

אישיאס
העצב הסיאטי הוא העצב הארוך ביותר בגוף והוא מוביל את שורשי העצבים היוצאים מחוליות L4 – L5 מטה דרך האגן והעכוז אל הירך ולאורך הרגל האחורית עד לכף הרגל. לחץ על העצב או על שורשי העצבים הקשורים אליו, אם כתוצאה מבעיה מבנית (אוסטיאוארטריטיס, פריצת דיסק) או כתוצאה מפגיעה (התכווצות שרירים, חבלה בגב), גורם לכאב שיכול להיות מקרין ולהופיע לאורך העצב. במקרים רבים הכאב מורגש באזור הישבן ומקרין אל צד הרגל והירך האחורית.

כאבים במפשעה
בעיה שמאפיינת ספורטאים העוסקים בספורט הכרוך בפעילות חוזרת ונשנית של קירוב הירך והרחקתה מהגוף. כמו: כדורגל, אומנויות לחימה, סקי, ריקוד, טניס ועוד. כמו כן, הכאבים יכולים לנבוע מפגיעה במפרק הירך ושרירי הבטן.

מפרק הירך
כאבים במפרק הירך יכולים לנבוע כתוצאה מניוון, שחיקה והסתיידות בגיל המבוגר. מפרק הירך מועד לאוסטיאוארטריטיס הגורם לשחיקת הסחוס במפרק, בעיה העשויה לגרום לקשיי תפקוד ולניתוח. כמו כן, תופעה הגורמת לכאבים והגבלה בתנועה הנה דלקת בבורסת הירך.

טרוכנדר בורסיטיס
בורסת הירך הנה כיס סגור המכיל נוזל סינוביאלי רך. היא ממוקמת בין הזיז הגדול של עצם הירך (Greater Trochander) לרקמת העצם הסמוכה. מטרתה של בורסת הירך למנוע חיכוך בין הרקמות הרכות לרקמת העצם. דלקת המתפתחת בבורסת הירך נובעת בד”כ מעומס יתר כתוצאה מפעילות ספורטיבית מאומצת, עמידה ממושכת לאורך שנים, חבלה, מחלות ראומטיות או שינויים ניווניים בגיל המבוגר. דלקת זו יכולה להיות בעיה זמנית החולפת מעצמה. אך במקרים רבים ללא טיפול מתאים, הופכת הדלקת להיות כרונית ויכולה להימשך במהלך שנים רבות.

מתיחת גיד האיליו טיביאל
ITBLS – תסמונת הלהקה האליוטיבית  – רצועת האיליו טיביאל נמתחת מהאגן ועד אל מתחת לברך לאורך הצד החיצוני של הירך ומסייעת בייצוב הברך. פגיעה בגיד זה שכיחה בקרב ספורטאים, במיוחד כאלו העוסקים בריצה ורכיבת אופניים.

ניתוח הוא לא תמיד הפתרון

מעבר לסכנות הרגילות שבאות עם כל הליך ניתוחי, בעיקר לבני הגיל השלישי. השיקום מניתוח החלפת מפרק הירך לוקח במקרה הטוב בין 6-10 שבועות. בשבועות אלו יצטרך המטופל לעבור שיקום, פיזיותרפיה וליטול משככי כאבים. את כל זה צריך לעבור אחרי ניתוח רק במפרק אחד, כאשר לכל אחד מאיתנו יש שניים.

טיפול בכאבים בירך ללא ניתוח
טיפול בכאבים בירך ללא ניתוח

לכן, לפני שניגשים לבית החולים הקרוב ונשכבים על שולחן הניתוחים חשוב לוודא שאכן בדקתם את כל האופציות העומדות לפניכם. הרשו לנו להמליץ לכם על מכשיר קטן שיכול לנצח כאבים גדולים.

בי-קיור לייזר- פתרון טבעי לכאבים בירך

אם עוד לא שמעתם על המכשיר שחולל מהפכה בעולם הטיפול בכאב, הגיע הזמן שתכירו. בי-קיור לייזר הוא מכשיר רפואי לטיפול ביתי, שבזכות פטנט ייחודי הצליח לרתום את מלוא כוחו של הלייזר הרך לתוך מכשיר בגודל של מכונת גילוח. השימוש בבי-קיור לייזר מאפשר חזרה לשגרה ללא כאבים בירך. זאת באמצעות טיפול יומי, אישי שניתן לעשות בכל מקום ובכל זמן.

שמעתם נכון, לא צריך יותר להמתין חודשים עד לתור פנוי לרופא, לצאת מהבית, לחפש חניה, לחכות בתור, להיכנס לרופא, רק כדי שזה ישלח אותך לבדיקה שהתור הפנוי אליה הוא עוד חודשיים. עם בי-קיור לייזר אתם יכולים לטפל בעצמכם בכל מקום ובכל זמן, באופן יעיל, פשוט וללא תופעות לוואי.

איך זה עובד?

הבי-קיור לייזר עובד על טכנולוגיית הלייזר הרך, שכבר למעלה מ40 שנה היא חלק אינטגרלי מהטיפול בכאב. הלייזר מהמכשיר חודר דרך העור אל תוך הרקמות ומעורר תהליכים ביוסטמולנטים שאחראים על שיכוך הכאב וטיפול בדלקת. בין היתר כאשר הלייזר פוגע ברקמה הוא גורם לשחרור מוגבר של אנדורפינים, שהם הורמונים שאחראים לשיכוך הכאב. כמו כן, הלייזר מעודד את זרימת הדם לאזור הפגוע מה שמאפשר ניקוי יעיל יותר של הדלקת ומייצר אנזימים נוגדי דלקת המופרשים באופן טבעי בגופנו.

אין זה מפתיע שיעילותו של הבי קיור לייזר הוכחה ב-5 מחקרים קליניים שונים שהראו כולם פה אחד, בי קיור לייזר יעיל לטיפול בכאבים ודלקות. הוא גם מומלץ על ידי רופאי כאב ואורתופדיים מהבכירים בתחום ואף משמש אותם במרפאות הכאב בבתי החולים וקופות החולים.

גם פרופסור וטין – מומחה לשיקום מתסמונות כאב, מסביר כי ניתוח הוא המוצא האחרון

לפרטים נוספים השאירו פרטים:
אולי יעניין אותך:
הגורמים התסמינים והטיפול הטבעי בכאבים בכתף

כאבים בכתף

הגורמים התסמינים והטיפול הטבעי בכאבים בכתף הכתף היא

הגורמים התסמינים והטיפול הטבעי בכאבי דלקת פרקים

דלקת פרקים

הגורמים התסמינים והטיפול הטבעי בכאבי דלקת פרקים דלקת

עגלת קניות0
אין מוצרים בעגלה!
ל-60 ימי התנסות בתנאים מיוחדים

השאירו פרטים!

מדיניות שימוש בעוגיות

אנו משתמשים בעוגיות וטכנולוגיות אחרות (להלן “עוגיות”) על מנת לשפר את האתר שלנו. מלבד העוגיות ההכרחיות, אנו מעוניינים להשתמש בעוגיות (1) כדי ללמוד אודות אופן הפעולה של האתר שלנו והשימוש בו, לרבות מידע סטטיסטי חוצה אתרים, (2) כדי להעמיד לרשותך יותר שימושים והתאמה אישית (3) כדי לספק עבורך אינטראקציות באמצעות הרשתות החברתיות ו-(4) למטרות מיקוד ושיווק. בלחיצה על “קבל הכול”, הנך מסכים לשימוש בכל העוגיות ובעיבוד הנתונים המקביל העשוי לכלול מידע מהדפדפן שלך וכתובת IP וכן למסירת מידע אישי לצדדים שלישיים כמתואר בהרחבה במדיניות השימוש בעוגיות/מדיניות הפרטיות שלנו. למידע נוסף, קונפיגורציה ועל מנת להסיר את הסכמתך, אנא לחץ על “העדפות לגבי עוגיות”. מדיניות שימוש בעוגיות

ל-60 ימי התנסות בתנאים מיוחדים

השאירו פרטים!

לפני שאתם עוזבים...

רצינו להציע לכם הטבה בלעדית והתנסות למשך 60 יום במחיר מיוחד!

דילוג לתוכן